piątek, 29 listopada 2013

Prosto obliczysz czapki użyteczność



Słyszeliście kiedyś o metodzie sprawdzania dopasowania do siebie osób lub rzeczy za pomocą skreślanych znaków? Za pomocą tej metody możesz sprawdzić na ile procent twój związek z Olą, Kasią, Asią, Jolą uda się a na ile jest bez sensu. Możesz sprawdzić również czy w nowych spodnia lub bluzie będzie Ci do twarzy. Może wytłumaczę wam na przykładzie na czym to polega. Muszę kupić sobie nową czapkę. Oglądałem El Polako i Prosto czapki, jednak nie wiem na którą się zdecydować: ta sama cena, obie zajebiste. Zrobiłem jednak szybki test. Na kartce napisałem: PROSTO CZAPKI JAN i ponumerowałem każdą literkę cyfrą – ile razy powtarza się w tym wyrazie. Wyszło mi 2 1 2 1 1 1 1 2 1 1 1 1 . Kiedy przeszedłem na tryb numeryczny nie pozostało mi nic innego jak dodać do siebie wszystkie liczby. Wynik? 15. Słabiutko. 15% procent na prosto czapki. DGE przewyższył przeciwnika, Miał 34%. W konkurencji czapkowej zwyciężył styl gurali. Zabieram się do liczenia dalej. Teraz sprawdzę jak wygląda sytuacja uczuciowa moja i Jolki, jeśli będzie powyżej 50% jutro idę z nią na spacer. Trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz