czwartek, 28 listopada 2013

Skąd się wzięły te wszystkie bluzy RPK?


Wszystkie łepki na moim osiedlu noszą bluzy RPK. Ciekawe skąd ta nagła moda. Razem Ponad Kilo to dobry uliczny rap, ale nigdy nie byli oni u nas, aż tak popularni. Może ktoś w okolicy sprzedaje te bluzy okazyjnie, a może po prostu ich ostatnie nagrania są tak dobre, że wszystkie dzieciaki w okolicy chcą mieć ciuchy sygnowane ich marką?

Ja tam nigdy nie miałem bluzy RPK. Zazwyczaj nosiłem Clinic i Jigga, ale to dlatego, że gdy ja byłem w wieku tych dzieciaków – to były jedyne dostępne marki hiphopowe. W dzisiejszych czasach to normalne, że każdy raper ma swoją firmę odzieżową. Niektórzy mają nawet wytórnie. Jednak zawsze myślałem, że trzeba mieć nieco pojecia o biznesie, albo chociaż jakieś wyższe wykształcenie, żeby brać się za coś takiego. Nigdy nie podejrzewałem, że tacy uliczni raperzy – chłopaczyny z podwórka, które spędzają całe dnie na siedzeniu na ławce, albo piciu piwa są w stanie rozkręcić własny interes.

Co wiecej, nie wiedziałem, że są w stanie sukcesywnie się rozwijać, inwestować i powiększać swoją ofertę. To sprawne działania marketingowe sprawiły, że w wielu miastach, na każdym większym osiedlu mamy teraz dzieciaki, które noszą bluzy RPK. Ciekawe w co by się młodzież ubierała, gdyby hiphop nie był teraz taki popularny. Co, gdyby modne było techno, albo metal? Wszystkie te firmy by poupadały, a raperzy klepali by starą bidę. Chyba dobrze, że jest jak jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz